Co możemy Ci zaoferować?

Psychoedukacja rodziców
szukających wsparcia

Psychoedukacja dla rodziców jest dedykowanym procesem przekazywania wiedzy na temat funkcjonowania jednostki w różnych aspektach życia i społeczeństwa. Nasza oferta skupia się na poszerzaniu wiedzy i umiejętności rodziców, aby lepiej zrozumieli i efektywniej wspierali swoje dzieci, zwłaszcza w przypadku spektrum autyzmu.

W ramach psychoedukacji dla rodziców obejmujemy:

  • Poszerzanie wiedzy na temat spektrum autyzmu,

  • Naukę odczytywania własnych potrzeb,

  • Poszerzanie świadomości na temat spektrum autyzmu,

  • Poprawę komunikacji,

  • Poszerzanie samoświadomości,

  • Wsparcie w radzeniu sobie z trudnościami,

  • Rozwijanie wsparcia emocjonalnego,

  • Zmianę nastawień i przekonań dotyczących trudności dnia codziennego,

  • Identyfikację i eksplorację uczuć,

  • Rozwijanie umiejętności rozwiązywania problemów.

Aby skorzystać z psychoedukacji dla rodziców, wystarczy:

Zgłosić się na konsultację wstępną (130 zł). Po konsultacji, jako zespół interdyscyplinarny, określimy priorytety psychoedukacji, dobierzemy odpowiedniego specjalistę, ustalimy częstotliwość sesji oraz miejsce prowadzenia psychoedukacji.

Sesję trwają 50 minut i są dostępne za kwotę 170 zł.

 

ychoedukacja ma na celu przekazywanie wiedzy na temat funkcjonowania człowieka w różnych okolicznościach życiowych i warunkach społecznych.

Psychoedukacja rodziców dla zrozumienia potrzeb dziecka:

  • poszerzanie wiedzy na temat spektrum autyzmu,
  • nauka odczytywania własnych potrzeb,
  • poszerzanie świadomości na temat spektrum autyzmu,
  • poprawienie komunikacji,
  • poszerzanie samoświadomości,
  • wsparcie w radzeniu sobie z trudnościami,
  • rozwijanie wsparcia emocjonalnego
  • zmiana nastawień i przekonań na temat trudności dnia codziennego,
  • identyfikacja i eksploracja uczuć,
  • rozwijanie umiejętności rozwiązywania problemów.

Co trzeba zrobić żeby zapisać się na psychoedukacje?

Po konsultacji wstępnej ze specjalistą, jako zespół interdyscyplinarny będziemy w stanie określić:

  • priorytety psychoedukacji,
  • sposoby wspierania nastolatka,
  • dobieramy odpowiedniego specjalistę,
  • określamy częstotliwość psychoedukacji,
  • decydujemy o środowisku, w którym będziemy prowadzić psychoedukacje.